Kuljettajakoulutus perehdyttää ammattiin

Kuljettajakoulutus on perehdyttämiskoulutusta ammattiin ja työpaikkaan. Järjestämme ammattipätevyyskoulutuksia sekä erilaisia, räätälöityjä kuljettajakoulutuksia muun muassa vaarallisten aineiden kanssa työskenteleville kuljettajille.

Kuljettajakoulutuksessa käsittelemme laajasti kuljettajan ammattiin liittyviä asioita. Käymme läpi työmenetelmiä sekä opastamme kuljettajia työhön. Työtekijällä on oikeus saada ammattiin ja työhön liittyvää koulutusta, jotta työ on turvallista, tehokasta ja mielekästä sekä työntekijälle että työnantajalla.

Tutustu kurssivalikoimaamme »

Kuljettajakoulutus lisää työn turvallisuutta ja tehokkuutta

Raskaiden ajoneuvojen onnettomuudet ovat vähentyneet viime vuosina. Onko tämä ammattipätevyyskoulutuksen ansiota? Ei varmasti pelkästään, mutta koulutuksella on varmasti oma osansa onnettomuuksien vähentymisessä.

Jokainen työntekijä tarvitsee kunnollisen perehdyttämisen ammattiin. Uskomme, että kuljettajakoulutuksella pystytään vaikuttamaan suuresti liikenneturvallisuuteen ja liikennekäyttäytymiseen.

kuljettajakoulutus ammattitaidolla

Räätälöity kuljettajakoulutus

Räätälöity koulutus on aina tapauskohtaista. Koulutus suunnitellaan yrityksen tarpeen tai olemassa olevan ongelman mukaan. Voimme tutustua ja syventyä muun muassa ennakoivaan ajoon tai vaarallisten aineiden kuljetukseen. Tässä muutamia käytännön esimerkkejä räätälöidyistä kuljettajakoulutuksista:

Ennakoiva ja turvallinen ajo

Olemme käyneet pitämässä kuljettajakoulutuksia esimerkiksi kuljetusyrityksissä, joissa on mennyt useita yhdistelmiä nurin. Käymme asiaa läpi perusteellisesti ja syvennämme kuljettajien tietoja muun muassa ennakoivasta ajosta.

Perehdyttävä koulutus vaarallisten aineiden kuljetukseen

Olemme käyneet pitämässä myös perehdyttäviä ADR-kuljettajakoulutuksia kuljettajille, joilla ei ole ADR-ajolupaa. Kun vaarallisten aineiden kuljetusmäärät jäävät alle vapaarajan, ei ADR-ajolupaa vaadita. Työhön pitää saada kuitenkin hyvä perehdytys, jotta työ on turvallista ja vahingoilta vältytään.

Käymme läpi, mikä on tärkeää vaarallisten aineiden kuljetuksessa ja miten voit itse parantaa työturvallisuutta.

Taloudellinen ajo

Tarkastelemme, miten voit itse vaikuttaa ajon taloudellisuuteen ja parantaa ajon kannattavuutta.

Räätälöity kuljettajakoulutus – pyydä tarjous

Onko sinulla mielessä koulutus, johon tarvitset ammattitaitoista kouluttajaa? Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää.

Järjestämme kuljettajakoulutuksia koko Suomen alueella

Vaikka toimintamme keskittyykin pääasiassa Etelä-Suomeen, akselille Turku-Pori-Forssa-Tampere, järjestämme kuljettajakoulutuksia koko Suomen alueella. Onpa meillä joskus ollut asiakkaita jopa Norjasta asti!

Muut ammattipätevyyskoulutukset

Järjestämme ammattipätevyyskursseja pääasiassa Huittisissa. Kurssivalikoimaamme kuuluvat muun muassa ADR-kurssit, Työturvallisuuskorttikoulutus, Tieturva-koulutus, Ennakoivan ajon -kurssit, Kuorman sidonta ja digipiirturi -kurssit, Ammattikuljettajan ensiapu -koulutus sekä Taksinkuljettajan -koulutus.

Ota yhteyttä ja kysy lisää

Pyydä tarjous kuljettajakoulutuksesta »

Tutustu myös valmiiseen kurssitarjontaamme. Järjestämme ADR-koulutuksia sekä muita ammattipätevyyskoulutuksia.